Ετικέτες

Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΨΕΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ

ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟΝ κ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗ Ή ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΖΟΡΜΠΑ


Με αφορμή διάφορα ψευδή δημοσιεύματα που ξαφνικά άρχισαν να αναπαράγονται και πάλι μέσω του διαδικτύου σύμφωνα με τα οποία το διάσημο μουσικό θέμα του Ζορμπά (το συρτάκι του Ζορμπά) δεν το συνέθεσε ο Μίκης Θεοδωράκης, αλλά ο Γιώργος Κουτσουρέλης, αναφέρουμε τα εξής:

Ο Μίκης Θεοδωράκης βρέθηκε στην Κρήτη μετά την εξορία του στην Μακρόνησο. Εκεί άκουσε για πρώτη φορά τον Κρητικό παραδοσιακό Συρτό στα πανηγύρια των Χανιωτών που κρατούσαν δυο και τρεις μέρες, που όπως περιγράφει στην αυτοβιογραφία του «Οι δρόμοι του Αρχάγγελου» του άρεσε και τον επηρέασε τόσο, ώστε συνέθεσε ένα δικό του έργο έχοντας ως πηγή έμπνευσης αυτόν τον Κρητικό Δημοτικό σκοπό και το ονόμασε «Συρτό Χανιώτικο», μια που ΠΟΤΕ ο Θεοδωράκης δεν απέκρυψε τις πηγές έμπνευσής του ή τις οποιεσδήποτε επιρροές που κατά καιρούς δέχθηκε.

Το έργο αυτό παρουσιάστηκε σε πρώτη εκτέλεση στις 21 Σεπτεμβρίου του 1951 στα Χανιά, από την Μικρή Συμφωνική Ορχήστρα Χανίων, και την Αλίκη Βατικιώτη (πιάνο), ενώ διηύθυνε ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Το συγκεκριμένο μοτίβο το περιέλαβε ο Θεοδωράκης και στο μπαλέτο του «Ορφέας και Ευρυδίκη» που συνέθεσε και παρουσίασε το 1952 με την Ορχήστρα Εγχόρδων της ΚΟΑ και διεύθυνση του Τάτση Αποστολίδη. Το γνωστό σε όλους μας πλέον θέμα χρησιμοποιήθηκε το 1964 στην ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Zorba the Greek» που όπως όλοι γνωρίζουμε έκανε και την ταινία και όλους τους συντελεστές της διάσημους σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Ο φερόμενος από τα εν λόγω δημοσιεύματα του διαδικτύου ως «πραγματικός συνθέτης του Ζορμπά» πράγματι διεκδίκησε δικαστικά την πατρότητα της μουσικής αυτής, πότε νομίζετε; ΕΠΙ ΧΟΥΝΤΑΣ, ΔΕΚΑΕΞΙ ολόκληρα χρόνια μετά την πρώτη εκτέλεση του έργου «Συρτός Χανιώτικος» και ΤΡΙΑ ολόκληρα χρόνια μετά τη διεθνή επιτυχία του φιλμ του Κακογιάννη, όταν ο Μίκης Θεοδωράκης ήταν φυλακισμένος από την Χούντα. Ας βγάλουν οι αναγνώστες τα συμπεράσματά τους για την επιλογή της χρονικής στιγμής…

Ακόμα ένα τεράστιο ψέμα είναι ότι εκδόθηκε δικαστική απόφαση που δικαίωσε τον κ. Γ. Κουτσουρέλη. Όπως διαβεβαιώνει ο δικηγόρος του Μίκη Θεοδωράκη κ. Χριστόφορος Αργυρόπουλος που είχε αναλάβει τότε την υπεράσπισή του, η δίκη ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ γιατί ο ενάγων κ. Γ. Κουτσουρέλης εγκατέλειψε. Είναι γνωστό ότι μια αστική δίκη προχωρεί με πρωτοβουλία του ενάγοντος, δηλ. στην περίπτωσή μας του κ. Κουτσουρέλη, ο οποίος όμως εγκατέλειψε, ενώ η υπόθεση βρισκόταν στο στάδιο της εξέτασης μαρτύρων.

Δική μας εξήγηση: Προφανώς ο «ενάγων» είδε ότι ακόμα και σε συνθήκες Χούντας και διωγμών του Θεοδωράκη, θα ήταν πολύ δύσκολο να κάνει το «άσπρο μαύρο» και να κερδίσει τη δίκη.

Η αλήθεια λοιπόν είναι ακόμα χειρότερη για όσους υποστηρίζουν τις περίεργες αυτές θεωρίες. Ακόμα και επί χούντας η υπόθεση ήταν τόσο εξόφθαλμα στημένη εναντίον του Μίκη Θεοδωράκη που δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μην δικαιωθεί.

Καμία δικαστική απόφαση λοιπόν δεν δικαίωσε ΠΟΤΕ κανέναν που αμφισβήτησε την πατρότητα του έργου του Μίκη Θεοδωράκη, όπως ψευδώς και με κακή πίστη διατείνονται τις τελευταίες ημέρες και ώρες κάποια blogs του διαδικτύου.

Δυστυχώς όμως, όσο μεγαλύτερο είναι το ψέμα, τόσο ευκολότερα πιστευτό μπορεί να γίνει, γι’ αυτό και με λύπη μας αναγκαζόμαστε να ασχοληθούμε για να στηρίξουμε τα αυτονόητα...  

Βλέπετε ο Μίκης Θεοδωράκης δεν είναι γνωστός διεθνώς μόνο με τον Ζορμπά…

Οι:
Edith Piaf, Beatles, Perry Como, Dulce Pontes, Dalida, Milva, Iva Zanicci, Al Βano, Joan Baez, Liesbeth List, Konstantin Wecker, Georges Moustaki, The Walkabouts, Francesco Diaz, Henry Mancini, Shirley Bassey, Maria del Mar Bonet, Gisela May και τόσοι άλλοι που τραγούδησαν όλα αυτά τα χρόνια Θεοδωράκη, ΔΕΝ τραγούδησαν Ζορμπά.

Οι διεθνούς φήμης Cyprien Katsaris και John Williams  ΔΕΝ έπαιξαν Ζορμπά.

Ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης που γύρισε επανειλημμένα όλο τον κόσμο με την Μαρία Φαραντούρη, τον Πέτρο Πανδή, τον Αντώνη Καλογιάννη, την Μαρία Δημητριάδη και τόσους άλλους, δεν έκανε τις παγκόσμιες αυτές περιοδείες του με τον Ζορμπά.

Oι διεθνούς φήμης μαέστροι Sir Thomas Beecham, Dmitri Kitaenko, Zubin Mehta, Sir Colin Davis κλπ. που διηύθυναν Θεοδωράκη, ΔΕΝ διηύθυναν Ζορμπά.

Ο Rudolf Nureyev που απέδωσε χορευτικά τον Ετεοκλή στο μπαλέτο του Μίκη Θεοδωράκη «Αντιγόνη» στο Covent Garden,  ΔΕΝ χόρεψε Ζορμπά.

Οι γνωστοί σ’όλο τον κόσμο χορογράφοι Leonide Massine, Maurice Bejart, ο Vassiliev κ.ά. που χορογράφησαν έργα Θεοδωράκη, ΔΕΝ χορογράφησαν Ζορμπά. Γιατί και το συμφωνικό έργο του Θεοδωράκη κάνει τη δική του διεθνή καριέρα.

Από το βραβείο του καλύτερου νέου συνθέτη που του απονεμήθηκε το 1957 από διεθνή Επιτροπή στην οποία συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Σοστακόβιτς (που του παρέδωσε και το βραβείο) ως Πρόεδρος και ο Χανς Άισλερ ως μέλος και το βραβείο Copley λίγο μετά από Επιτροπή με τον Ντάριους Μιλώ, τον Πάμπλο Καζάλς κλπ. μέχρι πρόσφατα που το έγκριτο μουσικό Γερμανικό περιοδικό «Dresdner Neueste Nachrichten» μετά την εκτέλεση του έργου του «Λειτουργία Νο 2» στην Martin Luther Kirche έγραψε ότι «αποδείχθηκε για άλλη  μια φορά ότι το ρεπερτόριο μιας συμφωνικής ορχήστρας έχει κενό αν δεν περιέχει συμφωνικά έργα του Θεοδωράκη», τα συμφωνικά έργα του Μίκη Θεοδωράκη δεν λείπουν ποτέ από τις μεγάλες μουσικές σκηνές του κόσμου.

Ποιες άραγε διεθνούς φήμης συνθέσεις έχουν να επιδείξουν αυτοί που διεκδικούν την πατρότητα του «Ζορμπά»; Ένας τόσο σπουδαίος συνθέτης που μπορεί να γράψει ένα τόσο διάσημο κομμάτι, πώς είναι δυνατόν να μην έγραψε τίποτα άλλο ικανό να περάσει τα σύνορα της ιδιαίτερης πατρίδας του;

Και πάλι υπερασπίζουμε το αυτονόητο: Είναι ολοφάνερο ποιος ήταν άξιος να ξεπεράσει όχι μόνο τα σύνορα της Κρήτης αλλά και της Ελλάδας και της Ευρώπης και να γίνει γνωστός με το ΟΛΟ έργο του σε ολόκληρο τον κόσμο.

Διαβάσαμε και άλλη μια περίεργη «άποψη» ότι δήθεν και η εισαγωγή του τραγουδιού «Στρώσε το στρώμα σου για δυο», με το σόλο μπουζούκι, δεν είναι του Θεοδωράκη αλλά του Γιώργου Ζαμπέτα. Άλλο ένα μέγιστο ψεύδος. Ο Γιώργος Ζαμπέτας συμμετείχε στην ηχογράφηση του έργου παίζοντας μπουζούκι με τον γνωστό καταπληκτικό του τρόπο και συνέβαλε έτσι στην εκτέλεση της συγκεκριμένης μουσικής. Στην ΕΚΤΕΛΕΣΗ όμως, ως σολίστ και ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση στη σύνθεση του τραγουδιού, που ανήκει εξ ολοκλήρου στον Μίκη Θεοδωράκη, όπως και η σύνθεση όλης τη μουσικής του θεατρικού έργου του Ιάκωβου Καμπανέλλη “Γειτονιά των Αγγέλων” (1963), όπου ακουγόταν και το συγκεκριμένο τραγούδι.

Μετά από όλα αυτά είναι φυσικό να μας απασχολεί το απλό ερώτημα: αν το θράσος κάποιων περισσεύει σε τέτοιο βαθμό τώρα που ο Θεοδωράκης είναι ζωντανός και μπορεί να τους βάλει στη θέση τους, τι θα γίνει στο μέλλον; Θα βρεθεί άραγε κάποιος άλλος να ισχυριστεί ότι και το … «Άξιον Εστί» ή το «Canto General» είναι δικά του και θα βρεθούν μάλιστα κάποιοι να τον πιστέψουν;;;


Οι συντελεστές του Θεοδωρακισμού/Theodorakism

15 σχόλια:

  1. ΦΊΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑΚΙΣΜΟΥ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΘΥΕΛΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στους μεγάλους μαέστρους θα πρεπει να συμπεριλάβουμε και τον DMITRI KITAYENKO . στους δε ερμηνευτες την Gisella May
    Στις βραβευσεις να προσθεσω
    http://www.imdb.com/name/nm0006319/awards?ref_=nm_awd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μετά τη νίκη του Συριζα παρατηρείται μια νέα στροφή προς το ρεμπέτικο και το χασικλίδικο. Ο παλιός "Ρήγας Φερραίος" που ξεφάντωνε μαζί με την ΚΝΕ με το "παπόρι απ' την Περσία" και άλλα τινά. Το τί λεφτά έβγαζαν κάποιοι δεν λέγεται...

    Όσο για την ζαμπετιάδα σχετίζεται και αυτή με παρεάκια που εμπλέκονται με εκδόσεις και δισκογραφικές...

    Είναι τα ίδια παρεάκια που κατασκεύαζαν πολιτικές ειδήσεις για τον Θεοδωράκη και τα διοχέτευαν στον Τύπο και στα κόμματα της αριστεράς.

    Μην ασχολείστε ο κόσμος τους έχει καταλάβει. Κανένα επιχείρημα σ' αυτούς. Η ανθρωπότητα ξέρει ποιος είναι ο Θεοδωράκης.
    Τον Κουτσουρέλη ποιος τον ξέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O κόσμος ΔΕΝ τους έχει καταλάβει! Και πέφτει θύμα εύκολα της εκάστοτε παραπληροφόρησης - συκοφαντίας! Γίναμε δέκτες ερωτημάτων απο διαφόρους οι ίδιοι! "Μα όντως δεν συνέθεσε τον Ζορμπά ο Θεοδωράκης;;" Όχι μόνο πρέπει να ασχοληθούμε, αλλά πρέπει να τους ξεμπροστιάσουμε, να τους βγάλουμε απο τις τρύπες τους, να βγάλουμε στην φόρα τα ονοματεπώνυμά τους και να κάνουμε γνωστές τις προθέσεις και τον ρόλο τους!!

      Διαγραφή
    2. Ο Μίκης για πολλά δεν έχει μιλήσει ακόμα! Συκοφάντες παντού γεμάτοι φαρμάκι.
      Ο Μίκης σαν μεγάλος πατέρας τους συγχωρεί ή αδιαφορεί για τις λάσπες όμως ποτέ δεν είναι αργά!
      Γειά σου Μίκη!

      Διαγραφή
    3. Απορώ πως εσεις λέτε να μη γράφουμε υβριστικά "Ο ανώνυμος"
      καθύβρίζει ΣΥΡΙΖΑ ΚΝΕ ΡΗΓΑ λες και ΟΛΟΙ θέλουμε το κακό του ΜΙΚΗ Το αντίθετο πάντα ο ΜΙΚΗΣ ήταν και θα είναι ΦΑΡΟΣ και δεν μπορει ο κάθε ανωνυμος να με προσβάλει και έσεις να τον αφήνετε, ΑΠΑΙΤΩ ΤΗΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. Ενας λάτρης του μοσικού ΚΑΙ ΆΝΘΡΩΠΟΥ ΜΙΚΗ με μεγάλη συλλογη προγραμματων δίσκων.

      Διαγραφή
  4. Άραγε οι διάφοροι σκευωροί απ' τα διάφορα blogs που έχουν αναλάβει εργολαβικά την κατασκευή συκοφαντιών και ψεμμάτων, θα τολμήσουν να δημοσιεύσουν την απάντηση της πλευράς Θεοδωράκη;

    Δεν πρέπει να τους αφήσουμε ανεξέλεγκτους. Ο στόχος τους είναι ένας και έχει ονοματεπώνυμο: Μίκης Θεοδωράκης. Και η ξαφνική καταιγίδα ψεμμάτων των τελευταίων ημερών εντάσσεται σε ένα γενικότερο κατά την άποψή μου καλά μελετημένο και ενορχηστρωμένο σχέδιο αποδόμησής του, τα επόμενα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστας Ποθουλάκης12 Οκτωβρίου 2016 - 11:32 π.μ.

    Τι έκανες στην ...χούντα Κουτσουρέλη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ12 Οκτωβρίου 2016 - 12:05 μ.μ.

      Ευτυχώς Κώστα Ποθουλάκη, δεν είμαι ο μοναδικός σχολιαστής που του έκανε περισσότερη εντύπωση απ' όσα όσα αναφέρονται στο κείμενο, πως αυτός ο Κουτσουρέλης έσπευσε να δικαιωθεί το 1968 (μέσα στη χουντάρα!) και όχι νωρίτερα!

      Φίλος του Κρητικού προσφάτως εκλιπόντος (Παττακός) και ο Κουτσουρέλης;

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό και τεκμηριωμένο άρθρο. Η αλήθεια είναι πως στο διαδίκτυο υπήρχαν πολλές πληροφορίες από την αντίθετη πλευρά και είχαν ξεπεραστεί τα όρια της παραπληροφόρησης. Ο κύριος Θεοδωράκης είναι ίσως η κορυφαία τελευταία προσωπικότητα της Ελλάδος, τόσο για τις δημιουργίες του όσο και για την κοινωνική του δράση και προσφορά. Κανένας μικρός ανθρωπάκος δεν μπορεί να τον αποδομήσει. Ευχαριστώ πολύ που ασχοληθήκατε με το θέμα και μπόρεσα να τεκμηριώσω ένα αρχικά ελλιπές άρθρο, που είχε δημοσιευθεί στο ιστολόγιό μου, προσθέτοντας την πλευρά σας και ένα συμπέρασμα για την προσπάθεια συκοφάντησης του κυρίου Θεοδωράκη. Ανασκεύασα το αρχικό δημοσίευμα και πρόσθεσα και τη δική σας άποψη, αντιγράφοντας την επιχειρηματολογία σας. Παρακαλώ, κοιτάξτε το: http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/04/blog-post_426.html κι αν δεν επιθυμείτε να αναφέρεται το δημοσίευμα στο ιστολόγιό σας, επικοινωνήστε μαζί μου, ώστε να το αφαιρέσω. Και πάλι, σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που κοινοποιήσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας,
      Στην αρχική σας ανάρτηση όμως (και σε πολλές άλλες αναδημοσιεύσεις του διαδικτύου) αναφέρατε ότι έχει δικαιωθεί ο κ.Κουτσουρέλης στην δίκη και έχει κερδίσει και τα πνευματικά δικαιώματα, κάτι φυσικά που δεν ισχύει γιατί δεν ολοκληρώθηκε ποτέ καμία δίκη και δεν υπήρξε ποτέ καμία ετυμηγορία, με ευθύνη φυσικά οχι του Μίκη Θεοδωράκη αλλά του ίδιου το κ.Κουτσουρέλη.



      Διαγραφή
    2. Και βεβαίως συγχαρητήρια για την εντιμότητα να ανασκευάσετε την αρχική σας ανάρτηση, χάριν της αλήθειας.

      Διαγραφή
  7. Καιρός ήταν να μάθει όλη την αλήθεια ο ελληνικός λαός και να πάψουν οι υβριστές του μεγάλου Έλληνα Δημιουργού-Αγωνιστή της πατρίδας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σύντροφοι Θεοδωρακιστές,
    Μη δίνετε πολλή σημασία σε τέτιες θέσεις . Απλώς προσπεράστε τους με συγκατάβαση και ανθρώπινη κατανόηση. Γιατί ο απύθμενος ΦΤΟΝΟΣ , προς το Ωραίο, το Μεγάλο , το Άπεφθο και το Εβεργετικό προς τον διαχρονικό συλλο-γικό ΑΝΘΡΩΠΟ είναι η παναιώνια κ α τ ά ρ α και μαζί στίγμα της πορείας του .
    Εκεί όμως που πρέπει να σταθείτε με ξέχειλη οργή και ερωτήματα είναι η από-
    νομή του ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ από τη ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ στο Μπομπ Ντίλαν , ο οποίος δίκαια βέβαια είναι ένας άξιος και πολύ γνωστός τραγουδοποιός και στιχουργός του καιρού του .
    Όταν όμως αναγνωρίζεις έναν εύλογα άξιο και σ υ ζ η τ ο ύ μ ε ν ο του καιρού του και προσπερνάς έντεχνα έναν όχι απλώς συζητούμενο του καιρού του α λ λ ά τ ο ν σ υ μ β ο λ ι κ ά ζ η τ ο ύ μ ε ν ο Α ν θ ρ ω π ο όλων των καιρών και των αιώνων , που είναι ο Μ Ι Κ Η Σ Θ Ε Ο Δ Ω Ρ Α Κ Η Σ , ε τότενες ξεχειλίζεις από εκρηκτική οργή, επειδή εισπράττεις αυτή την απόφαση σ α ν ύ β ρ η με την αρχαιοελλη -νική έννοια , η οποία απαιτεί ιστορική και ηθική κάθαρση . . .
    Το ίδιο μας κάνατε και με τον ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ , το ΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟ , το ΝΙΚΟ ΚΑ-
    ΖΑΝΤΖΑΚΗ , τον ΑΓΕΛΟ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ . Όμως αυτοί κρατάνε για όλη την άνθρωπό - τητα " τ η ς κ α μ π ά ν α ς τ ο σ κ ο ι ν ί " και σαν " π ρ ω τ ο π α ν η γ υ ρ ι ώ -τ ε ς " θα σύρουν κάποτες τον διπλοκάγκελο και μπρατσοπιασμένο χορό της αδερφοσύνης σ' ούλη την οικουμένη μ' αντάμα ζωντανούς κι αποθαμένους !
    Γι αυτούς τους λόγους , ορμέφυτα , αλάθητα και δικαιολογημένα σηκώνω ψηλά τα χέρια και με ανεστραμμένες τις παλάμες στέλνω πολλές , μα παρά πολλές , α ν θ ο δ έ σ μ ε ς α ν ο ι χ τ ώ ν δ α χ τ ύ λ ω ν προς τη Σουηδική Ακαδημία , φωνάζοντας στεντόρεια :
    Ε ωρές συγκαιρινοί ανέραστοι , αδειανοί , φτωχοί και κακόβουλοι κριτές , γιατί αγνοήσατε τον ζώντα οικουμενικό γίγαντα , π ο υ σ υ μ β ο λ ί ζ ε ι τ ο ν α ι - ώ ν ι α ζ η τ ο ύ μ ε ν ο Α ν θ ρ ω π ο τ η ς Γ η ς ! . . . .
    Α υ τ ό ς μ ω ρ έ ς βύζαξε Φ Ω Σ από τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ , το ΔΙΟΝΥΣΟ , τον ΠΡΟΜΗΘΕΑ, την ΑΘΗΝΑ , τον ΠΥΘΑΓΟΡΑ , την ΑΝΤΙΓΟΝΗ , το ΣΠΑΡΤΑΚΟ , το ΧΡΙΣΤΟ και τόσους άλλους ίδιους μεταγενέστερους , κι έρχεστε εσείς και κάνετε
    πως δεν τον βλέπετε ; . . .
    Αυτό τ ο Φ Ω Σ μωρές έχει δισυπόστατη διάσταση και λειτουργία και τον δίδα - ξε ότι ο π η γ α ί ο ς λ υ γ μ ό ς γ ι α τ ο ν Α ν θ ρ ω π ο ε ί ν α ι ο γ ρ ά - δ ο ς τ η ς α υ θ ε ν τ ι κ ή ς α ν θ ρ ώ π ι ν η ς ι δ ι ό τ η τ α ς κ α ι τ α υ τ ό τ η τ α ς !
    Ε ώρες πληθυντικοί των πληθυντικών που δεν καταλάβατε ότι ο ΦΟΙΒΟΣ ΜΙΚΗΣ
    ανήκει και λειτουργεί σαν π λ η θ υ ν τ ι κ ό ς τ ω ν Ε ν ι κ ώ ν και φωτίζεται αέναα από τον Φαέθοντα ΗΛΙΟ , ο οποίος στον ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
    α ν τ ά μ α κ α ί ε ι κ α ι λ ά μ π ε ι
    α ν τ ά μ α κ α ί ε ι κ α ι λ ά μ π ε ι
    α ν τ ά μ α κ α ί ε ι κ α ι λ ά μ π ε ι ! ! ! . . .

    Και μονάχα αυτό το Φ Ω Σ γένεται αστέρευτη πηγή εβεργετικής δημιουργίας
    και άσβεστος ΦΑΡΟΣ συνεχών αγώνων για να απλώσει επιτέλους τ ο π ο λ υ π ό θ η τ ο κ α ι π α ν α ν θ ρ ώ π ι ν ο , τ ο μ έ γ α α μ ο ι β α ί ο σ ' α γ α π ώ ! . . .


    Ν ί κ ο ς Ρ ί γ γ α ς





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ Ηταν στην ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ κατ σε μικρο δίσκο
    με ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΜΟΥ στην άλλη πλευρά και το ΦΙΛΕΝΤΕΜ ΜΑΛΑΧΡΟΙΝΗ ΚΟΠΕΛΙΑ με την ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ ακομα στο θεατρικο ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ στο τέλος του δίσκου το 1962 το 1964 μπηκε στον ΖΟΡΜΠΑ η εισαγωγη απο το ΣΤΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΔΥΟ και τελειωνει με το ΚΡΗΤΙΚΟ ΧΟΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πάρτε μέρος στον διάλογο.

Σχόλια υβριστικά και σχόλια που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενο της εκάστοτε ανάρτησης, όπως επίσης και σχόλια που προκαλούν εντάσεις και διαπληκτισμούς, θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Επίσης ανώνυμα σχόλια δεν θα αναρτώνται.